Kurs online

Wizerunek i Marketing
w Internecie dla Małych Firm

czyli jak zdobyć zaufanie, dać się zapamiętać
i zamienić potencjalnych klientów w klientów

Dla kogo

Dla właścicieli mikro i małych firm B2B / B2C lub dyrektora marketingu

Kiedy i gdzie

Dostęp do platformy online otrzymujesz natychmiast. Pierwsze 3 lekcje kursu otrzymasz w ciągu 7 dni. Potem co tydzień kolejne 3 lekcje.

Poziom szkolenia
80% wiedzy dla osób początkujących
20% wiedzy dla średniozaawansowanych

Plan szkolenia

I. Strona internetowa
i blog

9

dlaczego większość stron internetowych nie zarabia na siebie

9
które 5 podstawowych błędów znajdują się na prawie każdej stronie internetowej
9
jakie trendy w stronach internetowych będą obecne w 2017 roku
9
kiedy opłaca się prowadzić bloga
9
jak za pomocą bloga zainteresować swoim produktem lub usługą 500 osób każdego miesiąca
9
jak działa pozycjonowanie strony i kiedy warto w nie zainwestować
9
jak za darmo w 24 godziny sprowadziłem na moją stronę 1000 osób

II. Facebook i inne media spełecznościowe

9
jak odnaleźć się w świecie mediów społecznościowych – co działa, a co nie
9
jak skutecznie działać na Facebooku poświęcając 15 minut dziennie
9
kiedy strona na Facebooku jest potrzebna twojej firmie
9
jak pozyskiwać klientów z prywatnego profilu na Facebooku
9
jak za darmo i szybko tworzyć grafiki na Facebooka bez pomocy grafika
9
w których mediach społecznościowych warto być i dlaczego

III. Inne mało znane metody wizerunku i marketingu

9
jak zaplanować sesję zdjęciową, która wyraźnie pomoże i nie zaszkodzi
9
jak w darmowy i bardzo skuteczny sposób zareklamować swój produkt / usługę (stosuje to mniej niż 1% przedsiębiorców)
9
jak utrzymać kontakt z osobami, które nie kupiły przy pierwszym kontakcie z twoją firmą
9
jak działa płata reklama w Internecie i kiedy warto w nią zainwestować
9
jak za pomocą tradycyjnej wizytówki spowodować, aby nas lepiej zapamiętano (i naszą firmę)
9
jak poznać prawdziwy powód braku zakupu klienta

O trenerze

Filip Globke

Filip Globke

Konsultant marketingowy. Prowadzi studio tworzące strony i sklepy internetowe. Punktem zwrotnym w jego życiu było szkolenie z biznesu i rozwoju osobistego w Holandii w 2008 roku. Już w wieku 21 lat osiągnął menedżerską pozycję w międzynarodowej firmie kosmetycznej i zarządzał kilkuset osobowym zespołem. Ukończył Alternatywną Szkołę Biznesu i Rozwoju Osobistego w Warszawie.  Fascynuje się wystąpieniami publicznymi i do dnia dzisiejszego występował przed ponad sześcioma tysiącami (6000) ludzi. Jego nieprzerwaną pasją są komputery i Internet. Dotychczas prowadził 2 blogi, które zgromadziły łącznie ponad 30 000 czytelników. W życiu kieruje się słowami: „Nie ma przypadkowych przypadków. Wszystko dzieje się z jakiegoś dobrego powodu.

Tak średnio uczestnicy jednego z ostatnich szkoleń ocenili je w anonimowych ankietach. 40% dotyczyło otrzymanej wiedzy, 40% umiejętności trenera, a 20% organizacji szkolenia.
98,18%
(…) Przekonujący, zawsze przygotowany, zaskakujący wiedzą, a to tylko początek. Jest mocny i bezpośredni i potrafi uzyskać efekt jaki zaplanuje mieć. Każdy kontakt z Filipem to kolejna porcja nowych informacji, które sam wykorzystuje w biznesie. Jest to osoba, którą każdy powinien mieć w swoim zespole.
Leszek Narloch

Przedsiębiorca

(…) Szkolenie wywarło na mnie ogromne wrażenie, a to wszystko za sprawą Filipa – PRAWDZIWEGO PROFESJONALISTY! Naprawdę polecam wszystkim, którzy lubią inwestować w siebie!
Aleksandra Jakubowska-Igielska

Neurologopeda

(…) Szkolenia Filipa polecam przede wszystkim właścicielom start-upów, pracownikom działów marketingu i sprzedaży oraz wszystkim, którzy czują się zagubieni. (…)

Rafał Kwiatkowski

General Manager, Translax